رضا حیدری به عنوان رییس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو انتخاب شد.

با مدیریت استاد محمدرسول کریمی- سایت اختصاصی محمد رسول کریمی



پیامبر (ص) می فرمایند که از بهترین صدقه ها یاد دادن دانسته ها به دیگران است.

***


اطلاعیه:
باشگاه از 17 خرداد ماه اغاز خواهد شد
روزهای زوج و فرد از ساعت 18 الی 19:30
مکان :
خیابان معراج جنوبی - کوچه 22 - اولین کوچه فرعی سمت چپ
***


وفات حضرت زینب (س) در مجمع زینبیون اردیبهشت 1393
با نوای گرم : کربلایی حسین عینی فرد


***

باشگاه فرهنگی ، ورزشی و مذهبی رزمیکاران صاحب الزمان (عج) رفسنجان

رضا حیدری به عنوان رییس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو انتخاب شد.
|

رضا حیدری به عنوان رییس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو انتخاب شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، مجمع انتخاباتی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که این فدراسیون 13 ماه به سرپرستی ابوالفضل حیدریان اداره می‌شد تا این که از تاریخ 29 آذر ماه فرهاد نیکو خصال، سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی بر عهده گرفت.

 

43 نفر در این مجمع انتخاباتی حاضر بودند که در دور اول حیدری 18 رای، دادوئی 14 رای و ثابتی یک رای کسب کردند و 10 رای نیز به صورت سفید بود. بنابراین انتخابات به دور دوم کشیده شد که در مرحله دوم حیدری با 19 رای به عنوان رییس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو انتخاب شد.

دادوئی نیز 17 رای به دست آورد و هفت رای سفید بود.

 

شاهرخ شهنازی به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک و سید نصرالله سجادی به عنوان رییس مجمع و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و احمد گواری ، رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در این مجمع انتخابی حضور داشتند.

 

انتخابات فدراسیون‌های هنرهای رزمی و کونگ‌فو 14 کاندیدا داشت. علیرضا بیگدلی، بیژن ثابتی مطلق، خانم شرمین جباریان، رضا حیدری، یحیی دادوئی مقدم، روح الله رستمی، حسین سنجری، مهدی عبدلی، محمد حسن قادری، حمیدرضا قاسمی، علیرضا قصیری، خلیل کیانی، علی منتظری و علی وهابی 14 کاندیدای احراز پست ریاست این فدراسیون بودند که حسین سنجری، علی منتظری، علی وهابی به نفع حیدری کنار کشیدند. مهدی عبدلی، قادری و قیصری نیز به نفع دادویی انصراف دادند. علیرضا بیگدلی نیز از دیگر انصرافی‌های این مجمع انتخاباتی بود.

 

نماینده هیات گیلان از غایبان این مجمع انتخاباتی بود.

 

*** حاشیه‌های انتخابات

 

مجمع انتخاباتی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

 

* نصرالله سجادی به عنوان رییس مجمع در ابتدا اعلام کرد به دلیل تعداد زیاد نامزدها هر کس که قصد انصراف دارد در همان ابتدا اعلام کند که بعضی از کاندیداها پس از انجام صحبت‌های خود انصراف خود را اعلام کردند که این کار با تذکر دوباره سجادی و بعضی از روسای هیات‌های استانی همراه بود.

 

* خلیل کیانی، یکی از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو در مدت زمانی که فرصت داشت برنامه‌های خود را ارائه دهد، صحبت‌هایی را مبنی بر این که شرکت تجهیزات گیتی گستر از امکانات فدراسیون استفاده می‌کند را مطرح کرد که روی صحبتش به علی منتظری بود که این صحبت با اعتراض علی منتظری و نصرالله سجادی همراه بود. کیانی در ادامه گفت: من اگر این جا صحبت نکنم، کجا باید حرف‌هایم را بزنم! بروم در میدان انقلاب این مطالب را بازگو کنم!

 

کیانی پس از تذکر دوباره سجادی باز هم مطالبی را در این مورد بیان کرد که با اعتراض دوباره سجادی همراه بود. پس از آن کیانی اعلام کرد که اصلا حرفی ندارد و دیگر صحبت‌هایش را ادامه نداد.

 

* نماینده زنجان در ابتدای مجمع انتخاباتی از رییس مجمع درخواستداشت سرود ملی به مناسبت "12 بهمن" پخش شود که سجادی نیز بیان کرد سرود جمهوری اسلامی به دلیل تقدسی که دارد باید در مراسم رسمی اجرا شود که البته قبلا در مجامع این کار را انجام می‌دادند، ‌اما اگر شما علاقه دارید در پایان مراسم آن را پخش خواهیم کرد.

 

* نماینده زنجان و سرهنگ آزوره، ناظران انتخابات بودند.


سایت کربلایی حسین عینی فرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
:: برچسب‌ها: رضا حیدری به عنوان رییس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو انتخاب شد, ,
نویسنده : محمدرسول کریمی(مدیر سایت)
تاریخ : دو شنبه 12 / 11 / 1392
زمان : 13:18